Ο Νίκος Μουρατίδης καλεσμένος στο KALAMARIA TV - Συνέντευξη με θέμα την EUROVISION

2025-05-18
Φιλοξενήσαμε τον Νίκο Μουρατίδη στο KALAMARIA TV με μεγάλη μας χαρά.

Ο Νίκος Μουρατίδης για εμένα προσωπικά είναι εδώ και χρόνια ένας όμορφος φίλος. Ένα πρόσωπο που πάντα ζητάω την άποψη του σε θέματα γύρω από τον κόσμο της μουσικής και της τηλεόρασης. 

Με αφορμή την αποψινή βραδιά του τελικού της EUROVISION, ήθελα πολύ να μου εκφράσει την άποψη του για την φετινή μας αποστολή, για το τραγούδι και την Κλαυδία.

· Πως βλέπεις την φετινή μας συμμετοχή στην Eurovision και το τραγούδι της Κλαυδίας;

Μου άρεσε εξ αρχής πάρα πολύ, αλλά δεν σου κρύβω ότι μετά πέρασα διάφορες φάσεις. Είπα μέσα μου ότι είναι πολύ σοβαρό τραγούδι για Eurovision, ότι έπρεπε να στείλουμε την Ευαγγελία, ότι η Ελληνική γλώσσα θα μας χαντακώσει και διάφορες τέτοιες υστερίες. Όταν όμως το είδα πάνω στην σκηνή και σε σχέση με τα υπόλοιπα του ημιτελικού, πήρα τα πάνω μου. Σιγουρεύτηκα πως ανεξάρτητα την θέση που θα πάρουμε στον τελικό, ήμουν ΟΚ και με το τραγούδι και με την Ελληνική γλώσσα. Κι' ύστερα ήρθε και η κριτική του BBC που κάτσε καλά…Ξέρεις τι είναι να γράψουν στο BBC «Η ερμηνεία της είναι απλά μαγευτική»; Ποιοι, οι σωβινιστές οι Άγγλοι!

· Τώρα που μίλησες για σωβινισμό, πιστεύεις ότι παίζουν ρόλο οι «συμμαχίες» των κρατών, τα συμφέροντα, η πολιτική κτλ. κτλ.

Ναι, 100% το πιστεύω. Όπως επίσης θεωρώ απαράδεκτο η Eurovision να αποκλείσει την Ρωσία τότε που επιτέθηκαν στην Ουκρανία, και φέτος που το Ισραήλ εκτελεί γενοκτονία στην Γάζα, να κάνουν την πάπια. Το Ισραήλ έπρεπε να αποκλειστεί φέτος.

· Είσαι δεκαετίες στον χώρο της μουσικής βιομηχανίας και της τηλεόρασης. Τα τελευταία χρόνια ο θεσμός της EUROVISION έχει χάσει την "δυναμική" του;

Όχι καθόλου. Ίσα-ίσα που κερδίζει ολοένα και περισσότερους τηλεθεατές και fans. Δεν βλέπεις που μέχρι και η Αυστραλία έγινε μέρος της EBU για να λαμβάνει μέρος ή που ο διαγωνισμός απασχολεί τα ΜΜΕ ακόμα και της Αμερικής; Λυσσάνε παιδί μου για Eurovision… Χαχαχαχαχα

· Από την πρωτιά που ζήσαμε με την Έλενα Παπαρίζου το 2005 , τι πρέπει να παρουσιάσει η χώρα μας για να καταφέρει να κερδίσει ξανά στον διαγωνισμό;

Πρέπει να στέλνουμε παιδιά με ταλέντο και τραγούδια με φρέσκο ήχο και οπωσδήποτε ένα τόσο δα μικρό στίγμα Ελλάδας. Η λύρα που ακούστηκε στο τραγούδι της Παπαρίζου έπαιξε καθοριστικό ρόλο.

· Πιστεύεις ότι πέρυσι η Μαρίνα Σάττι αδικήθηκε;

Ναι, και νομίζω ότι εμείς φταίμε. Το «Ζάρι» το αγαπήσαμε με το πνευστό παραδοσιακό όργανο (η Ελλάδα που είπαμε) και στην σκηνή της Eurovision δεν ακούστηκε. Το αφαίρεσαν. Πιο μεγάλη μαλακία απ' αυτήν δεν έχω ξαναδεί.

· Η ΑSTEROMATA μιλάει στις καρδιές όλων των προσφύγων. Τι μήνυμα θέλεις να στείλεις στους πρόσφυγες;

Πιστεύω ότι οι πρόσφυγες "έφτιαξαν" την Ελλάδα. Τότε – εκείνα τα χρόνια που ξεριζώθηκαν οι παππούδες και οι γονείς μας – άφησαν τις περιουσίες τους - και ήρθαν εδώ, έφεραν μαζί τους τον πολιτισμό. Το μήνυμα μου είναι τα παιδιά και τα εγγόνια των προσφύγων να μην το ξεχάσουν αυτό ποτέ. Οι πρόσφυγες είμαστε ξεχωριστή ράτσα.

· Πότε να σε περιμένουμε στην προσφυγική μας Καλαμαριά και να σε φιλοξενήσουμε;

Όποτε με καλέσετε- θα έρθω με μεγάλη μου χαρά…. 

Τα φιλιά μου και καλή μας επιτυχία απόψε.

Eπιμέλεια Συνέντευξης: Όλγα Νεράντζη


Ο Νίκος Μουρατίδης :
Εχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως: Μαρινέλλα, Μητροπάνο, Τουρνά, Ελπίδα, Χατζηνάσιο, Ρίτα Σακελάριου, Δούκισσα, Robert Williams, Σταύρο Λογαρίδη, Πασχάλη, Τσανακλίδου, Καλογιάννη, Χριστιάννα και πολλούς ακόμα. Εκεί γνώρισε τον Άκη Πάνου, τον Γιώργο Ζαμπέτα, τον Μίκη Θεοδωράκη, τον Σταμάτη Κραουνάκη με τον οποίο έχουν μείνει ακόμα φίλοι.

Μέσα σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα τον ζήταγαν από την CBS (νυν SONY) με τον διπλάσιο μισθό από αυτό πού έπαιρνε στην POLYGRAM. Έτσι, δούλευε από την μια για τον Michael Jackson και το Thriller, τους Police, τον Bryan Adams, την Bonnie Tyler και διάφορους άλλους, και από την άλλη για τον Πανταζή, την Άντζελα Δημητρίου, τον Άγγελο Διονυσίου αλλά και για τον Θάνο Μικρούτσικο ή τον Βλάση Μπονάτσο.



Το 1985 πήγε στην ΕΜΙ να αναλάβει την Αλέκα Κανελλίδου, ενώ κατόπιν του εργάστηκε μόνιμα στην εταιρία σαν διευθυντής Δημοσιών σχέσεων Ελληνικού και ξένου ρεπερτορίου.
Τον Σεπτέμβριο του 1987 μέχρι και το 1992 επέστρεψε στην PolyGram αυτή τη φορά σαν υπεύθυνος ξένου ρεπερτορίου.
Μετά ακολούθησαν ραδιοφωνικές παραγωγές, πολλές τηλεοπτικές εμφανίσεις, η συγγραφή παιδικού βιβλίου, συμμετοχή σε reality-talent show, ενώ ποτέ δεν σταμάτησε να ασχολείται με το managment πολλών καλλιτεχνών.